Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky e-shopu„eshop.kryowell.sk“
Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou eshop.kryowell.sk je:
Obchodné meno Mayo tech, s. r. o.
- Sídlo: Súvoz 732/1, 911 01 Trenčín
- IČO: 46975691
- DIČ: 2023681814
- IČ DPH: SK2023681814
- Zápis: Obchodný register Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 27546/R
- Zastúpená: Peter Božík
- E-mail: info@kryowell.sk
- Tel. číslo: +421 918 462 329
Orgán dozoru je:
Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32 820 07 Bratislava
Článok I Definície
Predávajúci
spoločnosť Mayo tech, s. r. o., ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojejpodnikateľskej činnosti vo svojom mene, na svoj účet a ktorá prostredníctvom E-shopu predáva elektronicképoukážky.
Spotrebiteľ
fyzická osoba, ktorá nakupuje poukážky prostredníctvom internetového obchodu na Doméne www.eshop.kryowell.sk a ktorej tento produkt neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania
E-shop
internetový obchod Predávajúceho umiestnený na doméne www.eshop.kryowell.sk
Tovar
Produkt ponúkaný prostredníctvom E-shopu
Objednávka
úkon Spotrebiteľa v súvislosti s E-shopom, ktorý vyjadruje vôľu Spotrebiteľa nakúpiť Poukážku v E-shope,náležitosti ktorého sú uvedené v čl. IV ods. 8 týchto VOP
Cena
celková cena uvedená v Objednávke, najmä cena za všetok Tovar, ktorý si Spotrebiteľ objednal a je uvedený v Objednávke, ako aj DPH či iné dane, poplatky, vrátane ceny Dopravného
Dopravné
cena za dopravu Tovaru k Spotrebiteľovi a prípadne manipuláciu s Tovarom (napr. vynáška Tovaru a pod.)
Kúpna zmluva
Zmluva o kúpe Tovaru uzatvorená medzi Predávajúcim a Spotrebiteľom v súlade s odsekom 11 a 12 článku IV týchto VOP
VOP
Tieto všeobecné obchodné podmienky
Zmluvné strany
Predávajúci a Spotrebiteľ
Článok II Všeobecné ustanovenia
- Tieto VOP upravujú:
- proces nákupu Tovaru Spotrebiteľom prostredníctvom E-shopu;
- podmienky predaja a nákupu Tovaru prostredníctvom E-shopu;
- práva a povinnosti zmluvných strán, vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi týmito stranami, ktorej predmetom je kúpa a predaj Tovaru prostredníctvom E-shopu Predávajúceho.
- Tieto VOP sú platné pre všetky dodávky Tovaru Spotrebiteľovi realizované Predávajúcim prostredníctvom E-shopu Predávajúceho na základe Objednávky a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy, uzatvorenej medziPredávajúcim a Spotrebiteľom.
Článok III Tovar
- Sortiment Tovaru je uvedený v ponuke E-shopu.
- Súčasťou ponuky každého Tovaru je názov Tovaru, popis vlastností daného Tovaru, vrátane veľkostibalenia Tovaru, údaj o celkovej cene Tovaru v EUR, vrátane DPH a všetkých ostatných daní, údaj odostupnosti Tovaru na sklade a dĺžka dodacej doby.
- Ceny uvedené pri Tovaroch v E-shope platia výhradne pre nákup prostredníctvom E-shopu.
- Platnosť darčekových poukazov je 12 mesiacov, ak nie je uvedené inak pri detaile produktu.
Článok IV Objednávka a uzavretie zmluvy
- Spotrebiteľ si objednáva Tovar u Predávajúceho cez E-shop umiestnený pod doménou www.eshop.kryowell.sk.
- Nákup Tovaru v E-shope nie je podmienený registráciou v E-shope.
- Po úspešnej registrácii bude mať Spotrebiteľ prístup k svojmu kontu, prostredníctvom ktorého sa bude prinákupoch prihlasovať v E-shope. Pri každom ďalšom nákupe sa Spotrebiteľ už neregistruje, stačí, aby sa pomocou svojich prihlasovacích údajov prihlásil k svojmu kontu v E- shope.
- Spotrebiteľ objednáva Tovar u Predávajúceho prostredníctvom E-shopu, a to podľa pokynov uvedených vtomto E-shope.
- Po stlačení tlačidla „DO KOŠÍKA“ pri danom Tovare sa objednaný Tovar automaticky pridá do nákupného košíka daného Spotrebiteľa. Nákupný košík daného Spotrebiteľa je tomuto Spotrebiteľovi kedykoľvek počas vytvárania Objednávky k dispozícii na nahliadnutie.
- V náhľade nákupného košíka si Spotrebiteľ zároveň zvolí spôsob dopravy Tovaru podľa možností, ktoréponúka Predávajúci.
- K cenám za jednotlivé Tovary, DPH a pod. sa pripočíta aj cena za Dopravné podľa zvoleného druhu dopravy, ak Predávajúci umožňuje dopraviť Tovar viacerými spôsobmi.
- Formulár Objednávky obsahuje:
- Identifikačné údaje Spotrebiteľa: meno a priezvisko, dodaciu a fakturačnú adresu, email, telefónne číslo, súhlas so spracovaním osobných údajov a súhlas s týmito VOP;
- Identifikačné údaje o objednávanom Tovare: názov, počet balení;
- Spôsob platby a dopravy;
- Cenu tovaru
- Objednávku Spotrebiteľ dokončí stlačením tlačidla „Objednať záväzne“. Predtým je Spotrebiteľ povinnýsa oboznámiť s týmito VOP a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím tlačidla „Potvrdzujem, že som saoboznámil/a so VOP“.
- Odoslaním Objednávky, t. j. stlačením tlačidla „Objednať záväzne“ Spotrebiteľ zároveň potvrdzuje, že saoboznámil/bol Predávajúcim informovaný aj o:
- vlastnostiach Tovaru,
- celkovej Cene, ktorú je Spotrebiteľ povinný Predávajúcemu uhradiť.
- Po vytvorení Objednávky bude táto Objednávka zaregistrovaná v systéme E-shopu. Predávajúci zašle nae-mailovú adresu Spotrebiteľa, ktorú tento uviedol pri registrácii, nasledovné:
- potvrdenie Objednávky s informáciami o Objednávke podľa odseku 8 tohto článku,
- znenie VOP, ktoré je platné a účinné v čase vytvorenia Objednávky Spotrebiteľom, vrátane reklamačného poriadku Predávajúceho, ktorý je súčasťou týchto VOP.
- Doručením potvrdenia o prijatí Objednávky podľa bodu 11 tohto článku VOP spolu s ostatnými dokumentmi Spotrebiteľovi sa zmluva o kúpe Tovaru považuje za uzavretú, pričom jej predmetom je dodaniev Objednávke špecifikovaného Tovaru za tam uvedenú cenu, a to všetko za podmienok, ktoré sú obsiahnuté v dokumentoch podľa bodu 11 tohto článku VOP.
Článok V
Platobné a dodacie podmienky
- Všetky ceny Tovarov v Objednávke aj v E-shope sú uvedené vrátane DPH. Cenu podľa Objednávky môžeSpotrebiteľ uhradiť:
- platobnou kartou prostredníctvom služby PayOut,
- bankovým prevodom.
- Za úhradu Ceny si Predávajúci neúčtuje žiaden poplatok. Predávajúci zároveň upozornil Spotrebiteľa, že daný subjekt, u ktorého je platba Ceny realizovaná, si môže účtovať poplatok za úhradu (napr. daná banka privklade na účet).
- Úhradou sa rozumie moment pripísania Ceny na účet Predávajúceho.
- Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný Tovar Spotrebiteľovi v lehote do 30 dní od uhradenia Ceny Objednávky alebo do 30 dní od uzavretia zmluvy podľa čl. IV bod 12 týchto VOP.
- Predávajúci dodá Spotrebiteľovi objednaný Tovar na e-mailovú adresu, ktorú Spotrebiteľ uviedol ako dodaciuadresu v Objednávke.
Článok VI
Poučenie o práve Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
- Ak nie je v odseku 9 tohto článku VOP uvedené inak, Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia Tovaru, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu najneskôr v posledný deň tejto lehoty. Tovar sa považuje za prevzatý Spotrebiteľom momentom, keď Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, svýnimkou dopravcu, prevezme všetky časti objednaného Tovaru alebo ak sa:
- viaceré Tovary objednané Spotrebiteľom v jednej Objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia Tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
- dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia poslednéhodielu alebo posledného kusu,
- Tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvéhododaného Tovaru.
- Ak nie je v odseku 9 tohto článku VOP uvedené inak, Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie podľa odseku 1 tohto článku VOP.
- Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy podľa odseku 1 tohto článku VOP uplatňuje nasledovne:
- písomne poštovou zásielkou adresovanou na adresu sídla Predávajúceho uvedenéhovyššie alebo
- písomne e-mailom na adrese info@kryowell.sk
- Spotrebiteľ je na odstúpenie od zmluvy podľa odseku 1 alebo 2 tohto článku VOP oprávnený použiťformulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto VOP. V prípade, ak Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy podľa odseku 1 alebo 2 tohto článku VOP uplatní, vráti Tovar Predávajúcemu, a to zaslaním na adresu spoločnosti, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil.
- Pri odstúpení od zmluvy podľa odseku 1 alebo 2 tohto článku VOP znáša náklady na vrátenie Tovaru Spotrebiteľ, a to vrátane nákladov na vrátenie Tovaru, ktorý nie je možné vzhľadom na jeho povahu vrátiťprostredníctvom pošty.
- Vrátený Tovar musí byť úplný, nesmie byť poškodený a musí byť zaslaný Predávajúcemu s dokladom okúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou, obalom atď. Za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré nevzniklo bežným opotrebením počas používania v lehote na odstúpenie podľa odseku 1 tohto článku VOP, zodpovedá Spotrebiteľ. Za zníženie hodnoty Tovaru sa považuje okrem iného aj čiastočné spotrebovanie Tovaru.
- Predávajúci v lehote do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia Spotrebiteľa podľa odseku 1 tohto článku VOP vráti Spotrebiteľovi platby, ktoré s odstúpením od zmluvy súvisia a ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov apoplatkov, pričom však Predávajúci nie je povinný vrátiť Spotrebiteľovi tieto platby skôr, ako mu je doručený Tovar alebo ako mu Spotrebiteľ preukáže, že mu zaslal Tovar späť. Predávajúci vráti Spotrebiteľovi platbu podľapredchádzajúcej vety rovnakým spôsobom, aký bol použitý Spotrebiteľom pri platbe za Tovar, pokiaľ sa Spotrebiteľ s Predávajúcim nedohodnú inak. Náklady na dopravu, dodanie a poštovné však Predávajúci zákazníkovi hradí len v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý je ponúkaný Predávajúcim, bez ohľadu na to, aký spôsob doručenia si zvolil Spotrebiteľ.
- Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek zákazníka, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného zákazníka;
- predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze;
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochranyzdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;
- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný siným tovarom.
- Poučenie o uplatnení práva Spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy je uvedené v Prílohe č. 2 týchto VOP.
Článok VII
Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na Tovare
- Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke právo k Tovaru až úplným zaplatením celej Ceny.
- Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Spotrebiteľa v čase, keď prevezme Tovar od Predávajúceho alebo keď tak neurobí včas, tak v čase, keď mu Predávajúci umožní nakladať s Tovarom aSpotrebiteľ Tovar neprevezme.
Článok VIII
Reklamačný poriadok (zodpovednosť za chyby, záruka, reklamácie)
- Pri preberaní Tovaru je Spotrebiteľ povinný skontrolovať:
- či mu bol dodaný Tovar v súlade s Objednávkou,
- či mu bol Tovar dodaný v množstve v súlade s Objednávkou,
- či je Tovar alebo jeho obal poškodený.
- V prípade, že bol Spotrebiteľovi dodaný Tovar, ktorý si neobjednal, je Spotrebiteľ povinný ihneď, najneskôr do 24 hodín e-mailom kontaktovať Predávajúceho. V takom prípade je Spotrebiteľ oprávnený Tovar neprevziať a s osobou, ktorá Tovar dodala, spísať Zápis o neprijatí zásielky.
- V prípade, ak bol Spotrebiteľovi dodaný Tovar, ktorý javí známky poškodenia, zjavných vád, prípadne v menšom množstve, než si Spotrebiteľ objednal, je Spotrebiteľ povinný Tovar prevziať, avšak uviesť tieto skutočnosti v dodacom liste. Spotrebiteľ je povinný takýto dodací list ihneď zaslať Predávajúcemu a uplatňovať si nároky z vád. Neskoršie reklamácie týkajúce sa poškodenosti, zničenosti alebo množstva Tovaru pri jeho dodaní nebudú akceptované. V prípade, ak Spotrebiteľ odmietne prevziať Tovar podľa tohtoodseku týchto VOP, je Predávajúci oprávnený od Kúpnej zmluvy odstúpiť.
- Spotrebiteľ môže Tovar reklamovať e-mailom na adrese: info@kryowell.sk alebo poštou na adrese aktuálneho sídla Predávajúceho, a to spolu s dokladmi ako dodací list, faktúra. V reklamácii je Spotrebiteľpovinný uviesť:
- svoje identifikačné údaje,
- údaje Predávajúceho,
- opis Tovaru, ktorý Spotrebiteľ reklamuje,
- popis vady Tovaru a
- číslo Objednávky, ktorej sa reklamácia týka.
- Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť Spotrebiteľovi ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
- Záručná doba začne plynúť dňom, kedy Spotrebiteľ Tovar prevzal. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľnie je v dokladoch viažúcich sa k Tovaru uvedené inak. Ak je na Tovare, jeho obale alebo návode k nemu pripojenom vyznačená dlhšia doba, neskončí sa záručná doba pred
uplynutím tejto doby. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u Predávajúceho spôsobom ďalejuvedeným.
- Záruka sa nevzťahuje na poškodenie Tovaru vzniknuté, okrem iného, najmä:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením,
- znečistením Tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, zanedbaním starostlivostio Tovar,
- používaním Tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou,vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa Tovar bežne používa,
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody, ohňom,
- zásahom do Tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy, montáž alebo úpravy),
- pri používaní Tovaru v rozpore s návodom, technickými normami, inou dokumentáciou Tovaruči s účelom, na ktorý je Tovar určený,
- mechanickým poškodením, najmä roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený Tovar, Tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstievTovaru a pod.,
- neoznámením zjavných vád pri prevzatí Tovaru,
- po uplynutí záručnej doby.
- Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
- Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí Spotrebiteľom. Pri použitých veciachnezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
- Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá Predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
- Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní odzačiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Oznámenieurčenia spôsobu vybavenia reklamácie je možné zo strany Predávajúceho vykonať aj formou e-mailového oznámenia na e-mail, ktorý Spotrebiteľ uviedol pri registrácii. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie Predávajúci reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po márnom uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Spotrebiteľ právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.
- O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje Predávajúci Spotrebiteľa e-mailom alebo doporučeným listom. Ak Spotrebiteľ reklamáciu Tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia Kúpnej zmluvy, môže Predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalcaalebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, alebo stanoviskaurčenej osoby (ďalej len
„odborné posúdenie Tovaru“). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže Predávajúci od Spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie Tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením Tovaru.
- Odborné posúdenie Tovaru musí obsahovať:
- identifikáciu osoby, ktorá vykonáva odborné posúdenie,
- presnú identifikáciu posudzovaného výrobku,
- popis stavu výrobku,
- výsledok posúdenia,
- dátum vyhotovenia odborného posúdenia.
- Predávajúci je povinný poskytnúť Spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.
- Ak Spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia zmluvy a Predávajúci juzamietol, je povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže Spotrebiteľ zaslať Tovar na odbornéposúdenie. Ak Spotrebiteľ Tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybaveníreklamácie, náklady odborného posúdenia Tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak Spotrebiteľ odborným posúdením od Predávajúcim určenej osoby preukáže zodpovednosť Predávajúceho za reklamovanú vadu Tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia Tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný Spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie Tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaloženénáklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
- Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný Tovar za bezvadný. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa Tovar mohol riadne užívať ako bez vady, má Spotrebiteľ právona výmenu Tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Spotrebiteľovi, ak ide síce oodstrániteľné vady, ak však Spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší početvád Tovar riadne užívať. Za väčší počet vád sa považujú aspoň tri vady a za opätovný výskyt vady vyskytnutie tej istej vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách.
- Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bolareklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou Tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
- Predávajúci nevydal žiadne ďalšie kódexy správania, ktoré by mal dodržiavať, okrem týchto VOP.
Článok IX
Osobné údaje a ich ochrana
- Predávajúci zhromažďuje osobné údaje Spotrebiteľa v rozsahu podľa údajov, ktoré vyžaduje registrácia vE-shope a vyplnenie Objednávky, prostredníctvom registrácie v E-shope a vyplnenia Objednávky za účelom plnenia Kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje Spotrebiteľ ako jedna zo zmluvných strán. Na spracúvanie osobných údajov Spotrebiteľa podľa predchádzajúcej vety sa v súlade s § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „zákon č. 122/2013 Z. z.“) nevyžaduje súhlas Spotrebiteľa ako dotknutej osoby.
- Ak Spotrebiteľ pri registrácii odklikne tlačidlo „súhlas so spracúvaním osobných údajov“, udeľuje tým súhlas Predávajúcemu v zmysle ust. § 11 zákona č. 122/2013 Z. z., aby tento spracoval a uchovával jeho osobnéúdaje v rozsahu podľa registrácie na marketingové účely,
t. j. najmä na zasielanie informácií o nových ponukách Tovaru Predávajúceho, o zľavách, výhodách a pod. Súhlas so spracovaním osobných údajov Spotrebiteľ udeľuje Predávajúcemu na dobu 10 rokov aSpotrebiteľ ho môže odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote do 1 mesiaca oddoručenia odvolania súhlasu Spotrebiteľom Predávajúcemu. Ak Spotrebiteľ odvolá súhlas so spracúvaním osobných údajov, v lehote podľa predchádzajúcej vety mu zanikne aj prístup k jeho kontu vytvorenému v E-shope.
- Spotrebiteľ odkliknutím tlačidla „súhlas so spracúvaním osobných údajov“ potvrdzuje, že bol poučený o dobrovoľnosti poskytnúť požadované osobné údaje, ako aj o svojich právach ako dotknutej osoby podľa zákona č. 122/2013 Z. z. Spotrebiteľ potvrdzuje, že bol Predávajúcim pred poskytnutím súhlasu so spracúvaním osobných údajov informovaný najmä o:
- identifikačných údajoch Predávajúceho,
- účele spracúvania osobných údajov,
- rozsahu osobných údajov, ktoré sa spracúvajú,
- ďalších informáciách potrebných pre Spotrebiteľa na zaručenie jeho práv a právom chránenýchzáujmov, najmä, že
- Predávajúci osobné údaje Spotrebiteľa poskytne tretím stranám v prípade vyšetrovaniaspáchania trestného činu, priestupku či porušenia iných predpisov (napr. v prípadeporušovania práv na ochranu osobnosti alebo práv na ochranu duševného vlastníctva), a tonajmä orgánom činným v trestnom konaní, súdom, obvodným úradom a pod.,
- Predávajúci osobné údaje Spotrebiteľa nebude zverejňovať,
- Predávajúci poučil Spotrebiteľa o jeho právach ako dotknutej osoby vyplývajúcich hlavne z §28 zákona č. 122/2013 Z. z.
- Spotrebiteľ má právo na základe písomnej žiadosti od Predávajúceho vyžadovať:
- potvrdenie, či sú alebo nie sú jeho osobné údaje spracúvané,
- vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnomsystéme a oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
- vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého Predávajúci získal jeho osobné údaje na spracúvanie,
- vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jeho osobných údajov, ktoré sú predmetomspracúvania,
- opravu alebo likvidáciu jeho nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov,ktoré sú predmetom spracúvania,
- likvidáciu jeho osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil,
- likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniuzákona,
- blokovanie jeho osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak Predávajúci spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.
- Spotrebiteľ na základe písomnej žiadosti má právo u Predávajúceho namietať voči:
- spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účelypriameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu,
- využívaniu osobných údajov v rozsahu – titul, meno, priezvisko a adresa – na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
- poskytovaniu osobných údajov v rozsahu – titul, meno, priezvisko a adresa – na účelypriameho marketingu.
Článok X.
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (ARS) je postup zameraný na dosiahnutie zmierlivého vyriešeniasporu medzi spotrebiteľom a podnikateľom (obchodníkom) a na predchádzanie vzniku súdnych sporov medzitýmito dvoma subjektmi. V prípade, ak je Spotrebiteľ nespokojný s výsledkom svojej žiadosti o nápravu a pokus ovyriešenie sporu s Predávajúcim bol bezvýsledný, má právo podať návrh príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorým je v tomto prípade napr. Slovenská obchodná inšpekcia. Slovenská obchodná inšpekcia mák dispozícii všetky potrebné informácie o alternatívnom postupe, ktorým môže Zákazník prípadný spor riešiť. Viac informácií o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov nájdete na internetovej stránke Slovenskej obchodnej inšpekcie.
Článok XI Záverečné ustanovenia
- Na vzťahy neupravené Objednávkou a týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 102/2014Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorýchzákonov v platnom znení, zákona č. 250/2007
Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v zneníneskorších predpisov v platnom znení, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene adoplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník.
- Spotrebiteľ vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa ich dodržiavať.
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 9.11.2023.
Príloha č. 1 VOP
Vzorov formulár na odstúpenie od zmluvy
(vyplňtea zašlite tento formulár len v prípade, ak si želáte odstúpiť od zmluvy)
Komu:
Obchodné meno MAYO tech, s. r. o.
- Sídlo: Súvoz 732/1, 911 01 Trenčín
- IČO: 46975691
- DIČ: 2023681814
- IČ DPH: SK2023681814
- Zápis: Obchodný register Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 27546/R
- Zastúpená: Peter Božík
- E-mail: info@kryowell.sk
- Tel. číslo: +421 918 462 329
týmto oznamujem /oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od kúpnej zmluvy na tento Tovar:
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
Dátum objednania/dátum prijatia* : ………………………………..
Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov*: …………………………………………………………….
Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov*: ……………………………………………………………………………..
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe):
……………………………………………………
Dátum: ………………………………………..
* Nehodiace sa prečiarknite.
Príloha č. 2 VOP
POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- Právo na odstúpenie od zmluvy
- Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa:
- keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar;
- ak sa tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodanýako posledný,
- ak sa dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, keď Vy alebo Vami určenátretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete posledný diel alebo kus,
- ak sa tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete prvý dodaný tovar.
- Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (listom zaslaným poštou alebo e- mailom) na adrese:
- v prípade e-mailu na adrese info@kryowell.sk,
- v prípade listu na adrese sídla Predávajúceho.
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je uvedený v Prílohe č. 1 týchto VOP.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie odzmluvy predtým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
- Po odstúpení od zmluvy vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady,ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenieo odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašejplatbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
- Platba za zakúpený tovar vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na adresu spoločnosti, alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť; podľa toho, čo nastane skôr.
- Zašlite nám tovar späť najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14- dňovej lehoty.
- Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
- Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.